onsdag 30 mars 2011

Emo Kid...

... blev jag ofrivilligt när jag förra torsdagen råkade slinta med kniven på jobbet och skar mig själv i handleden. Det blev ett djupt och brett sår som sprutade blod, det var riktigt obehagligt! Men mina kära arbetskollegor tog väl hand om mig och jag kom till slut iväg till Vårdcentralen med ett tryckförband runt handleden. Det blev ett litet stygn, mitt första! Att jag inte har behövt sys innan anser jag själv vara helt fantastiskt med tanke på att jag är den mest förvirrade, klantiga, klumpiga person jag känner till haha :-D

Nåväl slutet gott i alla fall och nu har jag ju mitt första riktiga ärr att visa upp... sen att det ser ut som att jag är en suicidal tonåring är ju en annan sak ;-)

1 kommentar:

  1. Usch, jag ryser bara jag ser bilden... Du måste vara rädd om dig gumman!

    SvaraRadera