fredag 4 mars 2011

Times like these...

Satt och kollade på Skavlan och så var David Grohl med sitt Foo Fighters där... helt plötsligt sitter jag och söker biljetter till deras spelning i sommar på Stockholms Stadio. 1 2 3 och jag har köpt ståplats till konserten! Weeehooo!!! :-D

Har alltid velat se dem och har fått höra att de är ett fantastiskt live band. Det är flera från jobbet som ska gå också så det kommer nog bli en rolig kväll! Ibland är det allt skönt att vara lite spontan... får fixa ledighet och resa senare. ;-) Nu lämnar jag er med min favorit låt av Foo Fighters, som jag hoppas får höra den 22 juni, Enjoy!!!


 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Det går SÅ bra med vårt shopping-förbud innan London, jag köpte en jacka häromdagen, som jag va tvungen att ha för jag ska ha den i London ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha eller huuur! ;-) Och jag har sett hur mycket kläder somhelst jag vill köpa också... men det har jag lyckats hålla mig ifrån i alla fall. Nä nu får vi åka snart annars blir det inga pengar kvar när vi väl åker! :-S

    SvaraRadera
  3. Haha bra jobbat tjejer! Pengar är väl inget att spara på ;-) Tycker att du gjorde helt rätt Sandra, det kommer bli en grym konsertupplevelse!
    Vi ses snart =)

    SvaraRadera