måndag 25 april 2011

Stum...

Jag har tappat rösten... helt. Om jag tar i som att jag ska skrika så kan det komma fram ett litet krax/målbrottspip, men inte mer än det. Note to self: Kanske inte är så bra idé att dricka som en svamp och röka över ett paket cigg på en kväll när man har jobbat i tio dagar i sträck, är förkyld och sliten som fan? Oh well, you live and you learn ;-)

Har för övrigt hänt huuur mycket somhelst det sista men jag orkar inte skriva om det nu, another time mabye. Idag har jag varit med mor och far på IKEA och fixat hyllor för mitt projekt i vardagsrummet, det och en massa andra förändringar jag gjort här hemma får ni bilder på snart.

Trots tre dagars vila så har halsen bara blivit värre sedan i fredags så nu ska jag och min förkylda kropp lägga oss på soffan och försöka kurera oss genom att dricka ofantliga mängder te med honing, vara helt tyst och kolla på massa avsnitt av "This life" så kanske jag kan gå till jobbet imorgon... *fingers crossed*

P.S. Det är vååår ute! D.S.

Körsbärsträd hemma på Vårväderstorget

3 kommentarer:

  1. Krya på dig party-tjejen ;-)

    SvaraRadera
  2. Ajdå, det slutade så illa alltså... Hmm inte lätt att vara knäpptyst för en Sandris förstår jag ;-)
    Du får kurera dig ordentligt nu i veckan så att vi kan ses och tjöta hela lördag kväll! Pöss

    SvaraRadera
  3. Och klockan är fixad med ser jag, tjihoo vilket dataproffs du är!

    SvaraRadera