söndag 10 april 2011

Vilken helg!

Den har varit helt fantastisk! I fredags blev det spontan utgång då jag hängde på Lisa på releasefest för bandet Skurk på Kulturhuset vid Stigbergstorget. Det visade sig bli en av de roligaste kvällarna jag har haft på länge och jag är så glad att jag fick infallet att hänga med! Och igår var jag, Jenny, Hanna och Daniel på Mañana och åt, även denna gång vid Stigbergstorget. Det var som väntat fantastiskt gott och vi rullade ut från restaurangen så mätta var vi ;-). Jenny åkte hem men jag och det gifta paret gick vidare till Henriksberg och pimplade och tjötade i några timmar till innan vi också åkte hem, en supermysig kväll! Sol, musik, öl, vänner (gamla och nyfunna) massa skratt och god mat... kan det bli bättre? I think not! :-D








Hoppas ni alla har haft en lika härlig helg som jag! Nu ska jag fortsätta pula här hemma, laga lite god mat, lyssna på skön musik och dricka kaffe på balkongen... aaah, ibland är det bra gött att leva! :-D
Peace!


1 kommentar: