onsdag 27 april 2011

Sommarfint hemma!

 Nya vårgardiner från Indiska


Älskar denna lilla jordglob, även den från favvis Indiska





Mitt fotoprojekt i vardagsrummet är så gott som färdigt, är grymt nöjd! Möjligtvis blir det två hyllor till, tycker det ser lite tomt ut fortfarande...


Lille Ture som jag fick av bästa Hanna i lördags, så söööt!


My history...


Äntligen har jag fått upp det fina vindspel jag hittade i Camden


Balkongen är redo för sommarsäsongen!


Mitt fina påskägg jag fick av mor och far, blir jag aldrig för gammal för! ;-)

3 kommentarer:

  1. Va snyggt!
    Första titten på din blogg förresten, härliga färger på bloggen också. Var det något gott godis i påskägget? :P

    SvaraRadera
  2. Du har det så mysigt hemma gumman! =)

    SvaraRadera
  3. Ja oj vad fint! Diggar verkligen fjärilarna från Camden =) Ska bli kul att få se allt live ikväll!

    SvaraRadera