måndag 19 september 2011

Kräftskiva!

I helgen var jag med om min första kräftskiva i vuxen ålder... ja det är faktiskt sant. Visst var jag med om riktiga kräftskivor när jag var liten och päronen firade med nån granne eller så, men sedan jag själv har kommit i "hålla-i-kräftskiva-ålder" så har det inte blivit någon... förränn nu =)

Jag, bff'sarna och en hel drös människor till drog ut i skogen där vi mumsade på kräftor, lyssnade på musik (den som fanns tillgänglig tack vare ett havererat usb minne), spelade spel, drack, sjöng och pratade all night long. Härliga tider och jag måste säga att det var de godaste kräftorna jag ätit på länge om nånsin!! ;-)

Tack alla inblandade för en supertrevlig afton!






























Japp, världens coolaste Barbapappa sockar var på hela kvällen! 


1 kommentar: