onsdag 14 september 2011

Moon...

(Bild lånad från Littlebird@blogspot.com) 

Så har jag ÄNTLIGEN fått min Alphonse Mucha "Moon" tatuering!!! Visst blev hon fin?! Den är inte helt färdig, jag ska tillbaka om två veckor och då ska Emma lägga till bakgrund och skuggor, men jag tycker redan att den är fantastisk! =) Jag kan verkligen rekommendera er att gå till Emma och hennes Littlle Bird Tattoo studio om ni bor i Göteborgs regionen och är sugen på en gaddning. Hon är mycket lyhörd för ens ideér (något som är superviktigt tycker jag!) och har ett otroligt konstnärligt öga + att hon har en awsome teknik såklart. Kommer bli mååånga fler sittningar i hennes studio! ;-) 

Nä, nu ska jag sätta igång och städa här hemma. Var pinsamt längesedan jag  gjorde det (typ innan sommaren...) så det behövs verkligen.
Later skaters!

2 kommentarer:

  1. jag säger bara aj aj aj! Men söt är den. Tack snälla du för den fina kommentaren hos oss! Kram emelie

    SvaraRadera
  2. Haha tack! Jo det kändes!! Men det var värt det! =)

    SvaraRadera