söndag 25 september 2011

Ny soffa!!!



För första gången i mitt 30-åriga liv så har jag köpt en alldeles alldeles ny soffa! Innan har jag bara ärvt eller fått soffor av släkten. Men tack vare att jag var iväg på projektet nu i sommar så har jag äntligen råd att unna mig nåt ordentligt och det jag behövde allra mest hemma var en ny soffa. Sagt och gjort, jag drog iväg med päronen på soffjakt och bara efter några timmar så stod den här hemma redo att bli monterad, så kul!! Trodde inte att jag skulle hitta något på en gång men jag såg en annons i tidningen om ett nytt möbelvaruhus här i Gbg som heter Blooms så vi chansade och åkte dit. Där fanns huuur mycket fina möbler och inredningssaker som helst! Däribland min nya fina soffa som de hade som öppningserbjudande och som fanns på lager. Efter lite fundering och diskussion så slog jag till och jag är grymt nöjd med mitt lilla fynd! Visst är den fin? 
Här ska mysas!!! ;-)

1 kommentar:

  1. härligt med en sprillans ny soffa! Så skön den ser ut!! pax för divan delen! :)tack för fina ord hos oss idag! kram

    SvaraRadera