söndag 15 maj 2011

L'ombelico Del Mondo!

Jag vet att jag är världens sämsta på att uppdatera mig just nu, dåligt! Men det händer massa saker i mitt liv hela tiden så jag hinner inte med allt! Vet att det borde ge mig ännu mer stoff att skriva ner och dela med mig av här men det blir som att jag inte orkar eller hinner skriva om allt samtidigt som att jag är mitt uppe i det på nåt sätt... äh, dålig ursäkt jag vet. Skärpning!

Har gått och skaffat mig en sådan där smartphone iaf och det är banne mig det bästa jag gjort på väldigt länge! Är mer nöjd med den än både min dator och TV typ haha! Så har jag även skaffat Spotify Premium så jag kan lyssna ostört på exakt vilken musik jag vill, exakt när jag vill det, underbart!!! Har tack vare detta upptäckt gamla favorit låtar från förr som jag har förälskat mig i all over again =)

Här kommer en som har gått varm i min nalle i nån vecka nu, helt underbart sväng och härlig text på ett av de vackraste språken som finns: Italienska! (Tänk att jag ska ÄNTLIGEN åka dit i sommar, kan knappt fatta det... can't wait!) :-D



Enjoy!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du bloggar liiite för ofta gumman ;-)

    SvaraRadera
  2. Rolig låt! Är rejält avis på din och Hannas coola telefoner... men får nog hålla mig till hösten.

    Iiiiih, inte långt kvar alls till Italien nu, så gött vi kommer ha det där! Förresten är jag glad för varje litet inlägg, känn ingen bloggpress gumman :-) Pöss

    SvaraRadera