torsdag 26 maj 2011

No P&L for me...

Tyvärr får jag erkänna mig beslagen och inse att det kommer inte kunna bli någon Peace & Love festival för mig i år heller... det är verkligen skittråkigt. Var så mååånga artister som jag tycker mycket om som ska spela i år! Kings of Leon, Maskinen, M.I.A., Håkan Hellström, Mustasch, Bob Hund, Lykke Li, för att bara nämna några...

Men det är så mycket annat roligt som händer den här sommaren som gör att jag helt enkelt inte har råd. Fyller 30 (!) och ska ha både kalas och fest i samband med det, sedan blir det Foo Fighters konsert i Stockholm i juni med allt vad det innebär (öööl!) och sedan åker vi till Italien i juli och jag vill kunna bara njuta av den resan och inte behöva oroa mig för pengar. Ja, så vill jag kunna njuta av min första riktiga semester på typ... 2 år! Allt detta ska jag njuta av i sommar och det gör att besvikelsen inte är så stor, bara jag får det härligt med mina nära och kära (och kanske lite sol och värme iaf hihi) så är jag nöjd! ;-)

Oh well... next year! ;-) Lämnar er med en av mina favoritlåtar av Kings of Leon som jag kommer lyssna på massor av i sommar: Back Down South



Enjoy!

5 kommentarer:

  1. Mysig låt! Gillar KOL!! Miss Y!!!Puss

    SvaraRadera
  2. Angelica alltså.....:)

    SvaraRadera
  3. Jenny kan sjunga lite Maskinen låtar och Håkan för dig i Italien och jag kan dansa till, låter det bra gumman! Du behöver inte lägga massa pengar på att åka till P & L ;-)

    SvaraRadera
  4. Tack för komplimangen på min blogg om smycket :-) trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Haha va ni e för goa! :-D Nä, behövs inge P&L med er runt omkring mig! Pöss!!!

    SvaraRadera