söndag 29 maj 2011

Sandra + Röda Faran= Sant!

Jag har köpt en cykel! ÄNTLIGEN!!! Har velat ha en cykel i alla fall en fyra fem år nu... min senaste cykel jag hade var min farfars och den var helt underbar, inga växlar men jag kunde cykla upp för backar och allt med den ändå, bred och go sadel och jättefin! Men den blev snodd :-( Efter det blev det inte att jag köpte en ny, la pengarna på andra saker. Men det har alltid legat i bakhuvudet att jag vill ha en ny cykel, jag älskar att cykla, det är en sådan frihetskänsla! Nu finns det ju så fina cyklar också med den där gammeldags stilen som jag älskar. Råkade se en annons om denna cykeln i Metro och klippte till direkt! Min 30-års present till mig själv ;-) Så se upp i backarna för nu kommer vi! Wiii!!! :-D

5 kommentarer:

  1. Snygg hoj! Men var är hjälmen?? Var rädd om ditt söta huvud gumman :-)

    SvaraRadera
  2. Mmm jaaa det där med hjälm... inte min grej asså. Vet att jag borde men... mmm... Ok, får väl köpa en då da! :-/

    SvaraRadera
  3. JA, bra där, lyssna på fröken nu! Och ha en underbar solig långhelg i Götet så ses vi kanske på måndag. Kramis!

    SvaraRadera
  4. Oh vilken läcker cykel!!! Superfin! Visst är det så mysigt med den gammeldags stilen på cyklar...? Och så är de ju faktiskt de skönaste att cykla på!
    Trampa snabbt och njut av vinden i håret! :-)
    Kram Elin och Emelie

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket!! Javisst är den fiiin? =) Har alltid älskat cyklar med lite mer gammeldags stil på... har alltid älskat det mesta med lite mer gammeldags stil på haha! ;-) Yes, nu är det bara att hoppa på och åka ut i sommaren, weiii!!! Kram på er!

    SvaraRadera