söndag 22 maj 2011

Tattoo Mania!

Är sååå sugen på att tatuera mig igen!!! Har massa ideér om vad jag vill tatuera och vart... men nu har jag fått ner det till tre olika tatueringar som jag vill göra närmast:

Stjärnor och fjärilar i olika storlekar från nacken ner längs ryggen till svanken, lite slingrande sådär... nåt liknande de här bilderna... ihop då:


(bilden lånad från Gaddad.se)


Sen vill jag göra en liten G-klav bakom mitt högra öra, nåt liknande det här:

(bild lånad från sssaida.blogg.se)


Och så kommer vi till den största, bästa (förhoppningsvis!) och tyvärr dyraste av alla: Vill ha denna målning av Alphonse Mucha (som är min favorit konstnär) tatuerad på min högra överarm, stor och i färg... den är så vacker! "The moon" heter målningen:



Men åååh det finns så mycket fina tatueringar där ute! Jag vill ha dem alla!!! ;-) Kolla bara på dessa fina bilder:





(bild lånad från Gaddad.se)

So much to do, so little time... AND money! Så synd att det är så dyrt att tatuera sig, annars hade jag varit gaddad överallt vid det här laget tror jag haha! Oh well, jag börjar med mina topp tre tatueringar. Så får vi se hur lång tid det tar innan de blir gjorda... not to long I hope, vill nuuu!!!





4 kommentarer:

  1. Kör hårt Sandy! Håller tummarna för att du får en tid och kan börja beta av din lista snart =) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Appreciate the recommendation. Will try it out.


    Here is my blog post: Dev.gaychatz.net

    SvaraRadera
  3. This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've
    found something which heloed me. Thanks a lot!

    Feel free to surf to my web site :: The Common Risk Factors Associated
    With Depression ()

    SvaraRadera
  4. I'm really enjoying the theme/design of your website.

    Do you ever run into any web browser compatibility issues? A couple
    of my blog visitors have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Firefox.
    Do you have any solutions to help fix this problem?


    Look into my homepage; מנעולן בירושלים מחירון

    SvaraRadera