onsdag 12 oktober 2011

Att kunna njuta i vardagen...

... är något som jag tror är superviktigt för själen! Idag har jag varit ledig och har kunnat ägna mig åt sådant som jag älskar att göra. Jag har förutom att göra nödvändiga saker som att städa, tvätta, diska etc även hunnit med att baka kakor och laga god middag som jag avnjutit i sällskap av några av mina näraste och käraste. För mig kan det inte bli så mycket bättre än så... det krävs inte så mycket för att man ska känna att vardagen blir lite mer speciell. 
Några vänner, lite god mat, lite gott att dricka, lite värme, lite kärlek.

Idag bakade jag goda kolakakor som jag blev sugen på att göra efter ett besök hos min favvisblogg Fiffiga Systrar. De var superlätta att göra och blev riktigt mumsiga, testa själv vettja! Här har ni receptet.
Stora njuta av dagen kramar till er!


1 kommentar:

  1. Mums! Du är både duktig och energisk, är så imponerad av att du får så mycket gjort på dina lediga dagar!!
    Tack för njuta av dagen-kramen, den behövdes :-)

    SvaraRadera