måndag 17 oktober 2011

Sandra & Hyde sitting in a tree...

Har börjat kolla på That 70's show från början och är fullständigt inne i det lilla gängets värld, de är sjuuukt roliga och underbart flummiga. Har ju konstaterat att jag är född i helt fel årtionde många gånger och när jag ser alla dessa coola utsvängda jeans och t-shirts med bandtryck på, polisonger och långhåriga snubbar så blir jag mer övertygad än nånsin!





Jo just. Har jag nämnt att jag har hittat mannen i mitt liv? Jepp, Danny Masterson heter han. Han spelar Hyde i That 70's show, är söt som tusan, charmig, rolig, har grymt skön stil och passar oförskämt bra i utsvängda jeans och polisonger!
Sedan att han bor i L.A. och är förlovad med nån snygg skådis är ju ett mindre hinder... haha a girl can dream! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar