fredag 19 november 2010

Duracellkaninen

Se hela bildenDenna vecka har som de föregående veckorna bestått till mesta del av jobb för min del, jag vikarierar ju för en tjej på mitt jobb som Merchandiser i 2 månader. Det innebär tidiga morgonar, att jag jobbar heltid och att jag springer runt som en galning hela dagarna på jobbet haha :-D Så träningen har uteblivit de sista veckorna och det kommer den fortsätta att göra tills Therese kommer tillbaka 1 december och jag går tillbaka till min vanliga roll som försäljare och går ner på 70% igen. Jag är snortrött när jag sätter mig på bussen hem 16.15 varje dag och skulle lätt kunna lägga mig för att sova direkt när jag kommer hem, men tvingar mig att vara uppe till i alla fall 21.00 så jag känner att jag har lite fritid också. ;-)

Men nu har jag äntligen ledig helg och ska passa på att ta det så lugnt som möjligt och bara njuta!

1 kommentar: