onsdag 17 november 2010

Vackra höstdag

Det blev inte alls som det var tänkt igår... men ändå så bra! :-)

Jag kände efter frukosten igår att det var lite kli i benen (får ju lätt det) och även om det såg kallt ut så verkade det vara en helt underbar höstdag ute så jag bestämde mig för att ta en liten promenad i solskenet. Det är jag glad för att jag gjorde, fick massa härlig frisk luft och några fina kort också. Göteborg är allt en vacker stad alltså, lite solsken bara så skiner staden (och dess invånare) upp på en gång! ;-)





Den sista bilden är min utsikt från fönstret i vardagsrummet, helt okej vy att ha på kvällarna måste jag säga!

När jag gick där och promenerade så fick jag ett infall att åka in till stan helt plötsligt, behövde köpa hårfärg eftersom jag är rödtott numera, så jag passade på att hoppa på en spårvagn som passerade. När jag hade köpt hårfärgen så gick jag in på H&M och fick syn på en jättefiiin kappa som var röööd, en riktig Sandrakappa m.a.o. Jag var bara tvungen att köpa den! Så nu har jag en fin ny kappa också! ;-)



Ja, efter detta lilla äventyr så handlade jag lite mat på Willys, kom hem och färgade håret, duschade, lagade lite mat och gosade ner mig framför tvn med lite chips och choklad. Som jag misstänkte blev det ingen dammsugning och ingen diskning heller, men det gör inget kom jag på för det är ju ändå bara jag som behöver vara här och se det, så vad gör lite dammråttor i hörnen och några tallrikar i diskhon när man har en ny fin röd kappa och ett nyfärgat fint (?) rött hår? ;-)


2 kommentarer:

  1. Fina bilder, ett soligt Göteborg gillar vi! Och kappan var ju helt lovely, förstår att du inte kunde låta bli den =) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Det där kappan stod det Sandra på =), tur den hittade dig! KRAMAR!!!

    SvaraRadera