tisdag 23 november 2010

Ny vecka, nya tag!

Oki, kom på idag att detta faktiskt är min sista vecka som merchandiser! Vart fan tog de 6 veckorna vägen liksom??? Jaja, har bestämt mig för att köra järnet här nu sista veckan i alla fall så att jag lämnar över butiken i tipp topp skick till Tessan när hon kommer på onsdag nästa vecka. Så det kanske inte kommer något inlägg mer denna vecka... eller så gör det det, who can say? ;-)

By the way... det ser ut som att vintern har kommit för att stanna nu, snö, blåst och riktigt kyligt ute. Ni som känner mig vet att jag inte är något större fan av denna årstid, jag tror att det enda jag kan uppskatta med vintern är att få sitta inne... där det är varmt... och titta ut... där det är kallt. =) Jo, tända ljus är ju lite min grej kan man ju säga men hey, jag tänder ljus på sommaren med så det spelar inte nån större roll faktiskt, kanske liiite mer mysigt nu då. ;-)

Yeah yeah gotta go! Är hungrig som en varg och har redan mölat i mig en halv skål nonstop medan jag suttit och skrivit här så jag måste få i mig lite riktig mat (mackor med äggröra m.a.o.).

Tjipp!

1 kommentar:

  1. Ja du jag fattar inte vad de senaste månaderna har tagit vägen... tiden bara rusar förbi! Fast inte när man har en seg eftermiddag på jobbet och kollar på klockan var tionde minut :-) Jag vet att du kommer lämna över i toppskick!
    Brrr, jag är inget fan av kyla och vinter heller. Och kallare ska det bli, får väl köra Sandra-style och tända en massa ljus! Ses imorn, kramar

    SvaraRadera