måndag 14 februari 2011

14 februari

Idag är det Alla hjärtans dag <3

Jag har jobbat och efter det så åkte jag hem till Jenny som bjöd på "hjärta-kompis" middag för oss singeltjejer som inte har någon snubbe att gosa med på en dag som denna. Väldigt trevligt iniativ tycker jag! Det bjöds på god kyckling-curry paj och smarrig kladdkaka till efterrätt, det var så gott så! =)

Ville bara skicka ut en liten kärlekshälsning till alla er därute som ligger mig varmt om hjärtat, ni vet vilka ni är! Varma kramar till er alla i den bistra kylan! (Snart är det vår, vi får bara hålla ut lite till!)


Jag och sis på Way Out West 2007

3 kommentarer:

  1. Och jag fick vara hemma med sjuk man, thanks friends, ska jag komma ihåg ;-)

    SvaraRadera
  2. Detsamma till dig hjärtat!! Snart är det vår!! Puss

    SvaraRadera
  3. Phuu, det var ju himla tur att det blev gott! Men jag behöver nog öva lite mer på det där med matlagning, haha.
    Hälsa våren att jag saknar den big time! Kramiz

    SvaraRadera