tisdag 8 februari 2011

Min fina vän Hanna...

... har fyllt 30 år!!! Hon är först ut av oss i vårt lilla gäng att fylla vuxen och vi åkte ner till ett hus nere i Halland med pool och bastu för att fira henne. Det blev en lyckad helg med massa prat, badubastande, god mat och skratt!

Vet inte hur man ska toppa denna helgen när det kommer till sitt eget 30 års firande? Tror jag kör en annan form av firande istället... har ju några månader på mig att planera det ;-)

Här kommer lite bilder från helgen, enjoy!


      


          

Grattis gumman!!! Love you!



2 kommentarer:

  1. Tack för en toppen helg! /Födelsedagsbarnet

    SvaraRadera
  2. Eh, jag ser ju inte riktigt ut som man ska på tjejbilden längst ner, läskigt att förstora den... Men annars är jag helt normal, jag lovar!
    Vi får mötas upp snart på F&S och ta en rejäl omgång bastu efteråt gumman =) Kram kram!

    SvaraRadera