torsdag 17 februari 2011

Vardagslyx!

Blev bjuden av söta Hanna på en helkväll på Parken igår. Egentligen skulle hon gått med maken sin, men eftersom han låg hemma med feber så blev jag erbjuden att hoppa in som reserv, vilket jag gladeligen gjorde!

Det blev...



Trerätters middag som var supersmarrig!



Trubadursång



Musikquizz som vi ägde enligt mig men vi fick inte ens en plats på topp tre pallen... är övertygad om att de andra lagen fuskade haha ;-)



Till sist blev det Stand-up av olika de sorter, med varierande kvalité kan vi väl diplomatiskt säga... men killen som var själva huvudnumret, Anders Celin, var riktigt rolig och vi fick många goa skratt!


Älskar när man gör sådana här spontana och mysiga saker mitt i vardagen! Jag har ett väldigt stort behov av lite "vardagslyx" och spontanitet, är ju ingen rutinmänniska direkt... Och även om jag inte somnade förränn kanske 00.00 och var tvungen att gå upp 04.30 imorse så var det värt det. You only live once, so live! =)

Men måste erkänna att jag börjar bli lagom mör efter en hel veckas 06.00- 16.00 pass med inventering varje morgon. Men imorgon är det fredag och jag ser fram emot att komma hem efter jobbet, äta och sedan lägga mig riktigt riktigt tidigt och sova gott och lääänge till lördagsmorgon grynar ;-)

Bon Soir!

1 kommentar:

  1. Tack för att du ville följa med! De va GÖR roligt som man säger här i Göteborg ;-)

    SvaraRadera